fbpx
+570 207 216
dok@vsweb.pl

Europejska Karta Młodzieżowa EURO26

Profesjonaliści od marketingu do Twojej dyspozycji

Indywidualny raport pozycji marketingowej dla projektu

Europejska Karta Młodzieżowa EURO26

Strona www i socjal media

Informacje ogólne:

  1. Aspekt techniczny- obiektywna ocena poprawności technicznej strony
    • Dostrzegamy 1 błąd krytyczny w jej budowie, a mianowicie – nieistniejąca strona zwraca kod powodzenia operacji
      (Nieistniejąca strona zwróciła kod nagłówka HTTP 200)
    • Tytuł strony nie jest wykorzystany w całości (11-40 znaków)
    • Znacznik title powinien zawierać słowa kluczowe określające np. działalność firmy oraz jej nazwę. Dzięki temu Google lepiej zrozumie tematykę strony, co pozwoli osiągnąć wyższy ranking (a co za tym idzie – większą widoczność dla potencjalnych Klientów). W przypadku badanej strony istnieje możliwość poszerzenia tytułu o dodatkowe słowa pod kątem zwiększenia widoczności.
    • Strona ma potencjalnie zbyt długi opis (>210 znaków)
    • Znacznik meta description powinien opisywać to, co internauta odnajdzie na stronie. (Należy pamiętać, że właśnie ten opis zachęca internautów do kliknięcia w Twoją stronę. Warto uzupełnić opis o podstawowe informacje o serwisie, nie przesadzając z jego długością.)
    • Brak barier indeksowania w meta robots
    • Kod strony nie wskazuje na blokady uniemożliwiające indeksowanie strony.
    • Brak barier indeksowania biorąc pod uwagę robots.txt
  • Strona może być indeksowana przez roboty.
  • Nie wykryliśmy mikrodanych z danymi teleadresowymi – (Mikrodane ułatwiają robotom odczyt np. danych kontaktowych firmy. Ich brak może wpływać negatywnie na widoczność w wynikach – Google mniej chętnie pokazuje strony należące do anonimowych właścicieli, uznając je za potencjalnie mniej wiarygodne dla użytkowników. Dodatkowo należy zadbać o spójność danych adresowych prezentowanych na stronie z adresem podanym w innych źródłach (np. w tzw. „yellow pages”).
  • Wykryto przekierowanie domeny
    Świetnie, Twoja strona nie jest podatna na indeksowanie powielonych treści dzięki poprawnemu przekierowaniu 301 Moved Permanently.
  • Serwis jest dostępny pod jedną domeną, co ułatwia Google właściwe rankingowanie.
  • Strona jest dostępna tylko z jednego adresu domeny
    Nie powinno być problemu z podwójną indeksacją strony, np. pod adresem subdomeny – strona jest przed tym zabezpieczona.
  • Strona 404 jest nieprawidłowo skonfigurowana
  • Strona błędu nieistniejącej strony zamiast kodu HTTP 404 zwraca inny kod (200). To może wpływać negatywnie na indeksację i należy to zweryfikować.
  • Strona jest indeksowana przez Google (653 podstrony w indeksie)
  • Strona jest indeksowana przez roboty wyszukiwarki, o czym świadczą adresy znajdujące się już w indeksie Google.
  • System Google SafeBrowsing nie wykrył zagrożeń związanych ze stroną
  •  Nie znaleźliśmy wpisu powiązanego z domeną w mapach Google
  • Strona dostosowana dla użytkowników smartfonów , natomiast zbyt niskie tempo ładowania strony może zniechęcać do jej odwiedzania!
     – trzeba nad tym popracować
  • Oferty specjalnych na stronie głównej,
  • Storna powiązana z  profilem społecznościowym – . (Aktywność na portalach społecznościowych wpływa zarówno na popularność działalności, jak i serwisu WWW.
    Media te nie tylko ułatwiają kontakt z Klientami, ale również pośrednio zwiększają wartość strony pod kątem SEO.
    To doskonałe miejsce wymiany rekomendacji. Dlatego cieszymy się, że facebook jest dobrze prowadzony)
  • Popupy – świetny sposób na generowanie leadów.
  • Newslettery, promocje ( zachęcają, przyszłego klienta – zostań, wejdź, zapisz się – otrzymasz rabat, zostaw e-maila, a dowiesz się jeden z pierwszych o nowościach – na prawdę warto!)

  • Oferty specjalne

  • Szerszy zasięg – proponujemy więcej kanałów w social media
  • Kanały -, “media społecznościowe” czy “opinie” – rzucające się od razu w oczy (bardzo często opinie innych osób maja wpływ na nasze decyzje, dlatego dobrze byłoby to wykorzystać)

2. Aspekt wizerunkowy- subiektywna ocena budowy oraz czytelności strony www (poniższy materiał to nasza subiektywna ocena. Jej istotą jest przekazanie uwag/odczuć z pozycji zewnętrznego klienta)

  • Szablon/ układ strony www można by wdrożyć zmiany
  • Zdjęcia na stronie głównej nie oddają przedmiotu oferty firmy.
  • Ilość informacji: duża . Uważamy, że obecny klient jest wzrokowcem, a jego największym problemem jest brak czasu. Szukając konkretnych informacji na str www porusza się “hasłowo”. Właśnie dlatego ważna jest jakość zdjęć towarzysząca treści.
  • Socjal media: Facebook prowadzony regularnie.  Ilość obserwujących: 8997 . Facebook to bardzo kaloryczne medium sprzedażowe. Uważamy, że należy z niego korzystać bardzo aktywnie.
  • Brak działu “opinie/rekomendacje”

Kliknij ten przycisk, by zmienić ten tekst. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Bezpośrednia konkurencja VS Europejska Karta Młodzieżowa EURO26

https://www.isic.pl/pl/

https://euro26.pl/

Kliknij ten przycisk, by zmienić ten tekst. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Podsumowanie

Kliknij ten przycisk, by zmienić ten tekst. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.