fbpx
+570 207 216
dok@vsweb.pl

Newsy

Profesjonaliści od marketingu do Twojej dyspozycji

Facebook- to skomplikowane

Facebook przestał być zwykłym portalem społecznościowym lata temu. Śmiało można nazwać go MASZYNĄ, która rośnie i nie braknie jej na to sił. Podobieństwo pomiędzy Facebookiem a Linkedin staje się zauważalne. Co my o tym sądzimy? Coś może w tym być. Coraz rzadziej udostępniamy relacje ze swojego życia prywatnego. Nasze osobiste sprawy kierujemy w inne strony,…
Przeczytaj więcej

Co znaczy realizacja w słowniku e-commerce?

Według słownika PWN realizacja to nic innego, jak wprowadzenie czegoś w życie- zastosowanie w praktyce. Powyższe wydaje się oczywiste dla każdego, ale jak wygląda realizacja w przypadku naszej współpracy? W sytuacji tworzenia Waszego e-sklepu? To jest właśnie to pytanie, które słyszeliśmy nie raz, ani nie dwa. Pojęcie realizacji w branży e-commerce jest złożone. Wcale się…
Przeczytaj więcej

Po co mi ten cały sklep internetowy?

W słowach wstępu- czy gdyby sklepy internetowe nie były zajmującym rozwiązaniem, to czy ich potencjał by się przyjął? Czy mielibyśmy do czynienia z ciągłym wzrostem wartości rynku e-commerce?   Zalet jest mnóstwo, zarówno dla Was- sprzedawców, jak i dla cennych Wam- konsumentów. Czynniki motywujące Waszych klientów są dość.. logiczne. Życie w pośpiechu, dni uciekające niczym…
Przeczytaj więcej

Marketing

„Jedynymi osobami, które przejmują się reklamami, są osoby, które pracują w reklamie.” – George Parker Podejmując współpracę z nami – zewnętrznym działem marketingu, możesz skupić się na swoim biznesie. Resztę pracy dotyczącą reklamy pozostaw nam. Znając Twoje cele pomożemy w ich realizacji, a Ty będziesz miał spokój i pewność, że Twój marketing znajduje się na…
Przeczytaj więcej

Redesign

Redesign? To konieczne! Pamiętacie logo Google z 1997? Wyobraźcie sobie, że pozostało niezmienione do dziś, wyglądałoby absurdalnie, prawda? Każda marka przechodzi swój indywidualny proces kształtowania. Może być momentami burzliwy czy obfitujący w minimalistyczne poprawki, zmienny. Niezależnie od fazy redesign dotyczy każdego przedsiębiorstwa.

Bezbolesny rebranding

Bezbolesny rebranding? Rebranding to zmiany w obrębie marki. Nie chodzi jedynie o aspekt wizualny, ale kompleksową zmianę działania przedsiębiorstwa. Rozumie się przez to inną strategię, podejście do biznesu, nowe cele. Może chcesz dotrzeć do innej grupy odbiorców dostosowując oferowany produkt albo zmienić obszar swojej działalności?  Może Twoja marka, mimo dobrej jakości, kojarzy się z budżetowymi…
Przeczytaj więcej

“Biznesowa” środa popielcowa

Posypcie głowy popiołem… “krzyczał” wczoraj kościół. A jeszcze głośniej „zatrzymaj się na chwilę i pomyśl co możesz zmienić”.   Dla wierzących- ważne słowa. Ale jeszcze bardziej istotne w Biznesie. Powinniśmy robić sobie „biznesowe środy popielcowe” regularnie. My wykonyjemy sobie „rachunek sumienia” cyklicznie. Podsumowanie sukcesów i porażek. Praca nad jakością, odnajdywanie słabych i mocnych punktów w…
Przeczytaj więcej

Lojalność w sieci WooCommerce

Powracający klienci sklepu internetowego wydają 67% więcej niż nowi, natomiast lojalni klienci polecają firmę w swoim gronie znajomych (według danych firmy consultingowej Bain&Company). Lojalność w sieci jest zjawiskiem rzadko spotykanym. Z drugiej strony klient powracający to skarb dla przedsiębiorcy – generuje stabilny, często większy zysk względem nowego klienta. Poza tym nie wymaga dużych nakładów czasu…
Przeczytaj więcej

Pozycjonowanie- pozycja ma znaczenie

Pozycjonowanie strony www Wielu naszych klientów pyta o możliwości pozycjonowania. Istotnie, pozycja firmy w Google jest drogą budowania wizerunku, rozpoznawalności oraz pozyskiwania ruchu na stronie. Przede wszystkim stawiamy na solidną podstawę – dobrze opracowaną stronę www. Niewielu klientów zwraca uwagę na jakość kodu zakupionej witryny. Nawet jeśli strona spełnia wymagania przejrzystości czy estetyki, nie oznacza…
Przeczytaj więcej

Raport e-commerce – liczby mówią same za siebie

Rynek e-commerce rozwija się szczególnie dynamicznie. Już 55% polskich internautów kupuje w sieci. Co ważne do sklepu internetowego trafiają ludzie zainteresowani, często w konkretnej potrzebie. W dużej mierze nie są gotowi na zakup, ale mogą w prosty sposób dowiedzieć się więcej na temat oferowanych rozwiązań. Daje to ogromne możliwości względem działań marketingowych. Coraz większa rzesza…
Przeczytaj więcej